Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:24:04+01:00
Określ nazwę zmiany stanu skupienia wody podczas tworzenia chmur - parowanie
,śniegu - krzepniecie
, lodu - krzepnięcie
,mgły - parowanie
,szronu - - krzepnięcie
,gradu - krzepnięcie
,rosy - parowanie
,sopli - krzepnięcie
2010-02-19T18:35:14+01:00
Chmury - parowanie .
śnieg - krzepnięcie .
lód - krzepnięcie .
mgła - parowanie .
szron - krzepnięcie .
grad - krzepnięcie .
rosa - skraplanie .
sople - krzepnięcie .

__________
pzdr ; )
2 5 2