Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:39:10+01:00
Nazwa pierwiastka - Bar
symbol pierwiastka - Ba
nr grupy - 2
nr okresu- 6
charakter metaliczny - metal
liczba atomowa - 56
masa atomowa-137,33 u

nazwa pierwiastka - wapń
symbol pierwiastka - Ca
nr grupy - 2
nr okresu- 4
charakter metaliczny - metal
liczba atomowa - 20
masa atomowa-40,08 u

nazwa pierwiastka - argon
symbol pierwiastka - Ar
nr grupy - 18
nr okresu- 3
charakter metaliczny - niemetal (gaz szlachetny)
liczba atomowa - 18
masa atomowa-39,95 u

2 2 2
2010-02-19T18:42:00+01:00
Bar
leży w 2 grupie, w 4okresie
jego masa atomowa wynosi 137.33
liczba atomowa 56
elektroujemność 0,9

Argon
leży w 18 grupie, w 3 okresie
masa atomowa wynosi 39.95
liczba atomowa 18

Wapń
leży w 2 grupie w 4 okresie
masa atomowa wynosi 40.08
liczba atomowa 20
elektroujemność 1.0
2010-02-19T18:45:32+01:00
Nazwa Bar Argon Wapń
Symbol Ba Ar Ca
Liczba atomowa 56 18 20
Masa atomowa 137 u 40 u 40 u
Grupa 6 3 4
Okres 2 2 18