Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:38:55+01:00
O szkole
O nastolatce i jej chłopaku
O przyjaciółkach
O szkolnej wycieczce
O super bohaterze
O strażakach
O policji
O bezpieczeństwie
O myszce miki
O bohaterach filmu HSM
O fotografie i jego rodzinie
O piosenkarce typu Miley Cyrus i jej znajomych
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:39:55+01:00
Komiks możesz zrobić np.
- Jak idzie pewna kobieta i spotyka po drodze kilka osób i zaczyna z nimi rozmawiać itp.
- Jak idzie sobie pani na miasto i zaszła do totolotka i wysłała jednego, wraca do domu wieczorem patrzy i wygrała milion!
ten czas to wiesz możesz napisać ,, pięć godzin później,, lub ,,po powrocie do domu,, lub ,, po zjedzeniu kolacji kobieta obejrzała serwis totolotka,,
- Możesz też zrobić komiks jak rozmawiały owoce w sklepie spożywczym [ to by można łatwo narysować]
- Możesz także zrobić proces pieczenia chleba bądź proces pieczenia ciasta

mam jeszcze wiele innych pomysłów ;]
Myślę że pomogłam:) Liczę na naj.
17 3 17
2010-02-19T18:41:37+01:00
Pewnego dnia mama Tomka wychodzila do skelpu mówiąc mu to przy drzwiach.On się zgadza.Chwilę póżniej jest on w swym pokoju, i otworzyla teleport na którym widnieją różne daty i Tomek mówi sam dom siebie "a moze przeteleportuję się do czsów dinozaurów...?" Po momencie ucieka w dżungli przed T-rexem krzycąc. PO udanej ucieczce znajduje dinozaurze jajo i mowi "To chyba jajo dinozaura.. Wezme je i spytam mamy.. "Nastepna scenka jest jak tomek proboje ukryc jajo w pokoju ale nie ma kryjowki wiec... idzie do przedpokoju i spotyka mamę. Mama ma niego krzyczy i karze mu to odniesc

THE END!
24 2 24