Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:39:08+01:00
Oznacza wejście Onetu na rynek VOD zbiegło się z ogłoszeniem przez serwis iplex.pl zmiany modelu biznesowego. Dotychczas funkcjonujący jako wypożyczalnia wideo serwis od dziś oferuje swoje materiały wideo (filmy, seriale itp.) za darmo i zamierza utrzymywać się z reklam internetowych (pierwszym reklamodawca jest Netia).

Patrząc na bogaty zbiór filmów na iplex.pl należy przyznać, że Onetowi wyrósł potężny konkurent. Czas pokaże, czy iplex.pl utrzyma się z nowego źródła przychodów.
2010-02-19T18:39:22+01:00
VOD onet to telewizja w intrnecie
2010-02-19T18:40:37+01:00
VOD to darmowa telewizja przez Internet. Możesz tam oglądać wybrane filmy i seriale.