Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:39:44+01:00
1. Dzieci będą mogły korzystać z internetu jako źródła wiedzy.
2. Można będzie się łatwo, szybko i tanio kontaktować z innymi ludźmi.
3. Możliwość rozwoju zainteresowań. (dyskusje na interesujące tematy na forum)
5 4 5
2010-02-19T18:43:29+01:00
Powinniście założyć internet ponieważ na pewno wszystkim domownikom się przyda, np. do wyszukiwania informacji do zadań domowych, do zapoznawania ludzi, a także do spełnienia mile czasu. Ponadto w internecie można za darmo grac w gry logiczne, które rozwijają wyobraźnię.
2 5 2
2010-02-19T18:52:42+01:00
Mamo, Tato proszę abyście mi podłączyli Internet, gdyż przyniesie wiele korzyści jak:
Gdy będę odrabiał lekcje to Internet pomoże mi zdobyć lepszą wiedzę dodatkowe informację potrzebne do pracy, Wam przydałby się też Internet ponieważ, gdy macie jakiś problem wystarczy wpisać problem jaki mamy to nam inni ludzie mogą pomóc. Dzięki Internetowi możemy także zabić nudę. Można także kupić różne produkty. Można kontaktować się z innymi za damo.
1 5 1