Odpowiedzi

2010-02-19T18:48:11+01:00
Aby dobrze korzystać z internetu , nie należy podawać prawdziwych danych .
15 3 15
2010-02-19T18:48:14+01:00
1.Nie podawaj swoich prawdziwych danych.
2.Nie umawiaj sie z nieznajomymi.
3.Nie wchodzimy na strony ktore podaje nam nieznajomy.
4.Nie podawaj adresu nieznajomym.
5.Badz tajemniczy nawet dla przyjaciol.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:49:57+01:00
Bezpieczny internet to internet bez przemocy
zasady
■Ustal wspólnie z rodzicami zasady korzystania z Internetu.
■Chroń swoją prywatność w Sieci.
■Nie wysyłaj swoich zdjęć osobom, których nie znasz, bez porozumienia z rodzicami.
■Odpowiadaj mądrze na otrzymane wiadomości.
■Nigdy nie umawiaj się z osobami, które poznałeś w Sieci, bez zgody rodziców.

■Bądź podejrzliwy, jeśli ktoś, kogo poznałeś na czacie próbuje nastawiać cię przeciwko rodzicom, opiekunom, nauczycielom czy przyjaciołom.

■Bądź ostrożny, jeśli ściągasz coś do swojego komputera ze strony www.
■Pamiętaj, że w Internecie również obowiązują zasady dobrego wychowania.
25 4 25