J.Rosyjski

1.Wymień urządzenia którymi posługujesz się w domu.Jakie urządzenia chciałbyś mieć. ( napisz po rosyjsku według uznania i przetłumacz na polski)

2.Kupujesz telewizor.Zapytaj sprzedawcę o jego cenę i okres gwarancji. ( napisz po rosyjsku i przetłumacz na polski )

3.Powiedz(Napisz po rosyjsku) że:
-Piotr jest twoim najbliższym przyjacielem
-Sankt Petersburg to najładniejsze miasto w Rosji
-Puszkin to największy poeta rosyjski
-Ania jest najlepszą uczennicą w klasie
-latem najczęściej jedziecie w góry
-kupiliście najdroższy radiomagnetofon
-najwyższe drzewo przy twoim domu to sosna

2

Odpowiedzi

2010-02-19T19:22:56+01:00
W domu posługuję się wieloma urządzeniami. W XXI wieku dostępnych jest wiele rożnych urządzeń ułatwiających codzienne życie. Ja mam robot kuchenny , który gotuje na parze, przygotowuje sałatki, przygotowuje ciasta. Mam odkurzacz, suszarkę do włosów , ekspres do kawy , suszarkę do owoców i warzyw. Chcę posiadać robota , który sprzątałby za mnie.
Я дома пользуюсь многими устройствами. В XXI столетии много рожных устройств облегчающих обыденную жизнь. Я имею кухонный комбайн, который упаривает, подготавливает салаты, подготавливает. У меня пылесос, сушилку к волосам, электрическая кофеварка, сушилку к плодоовощам. Я хочу иметь робот, который убирал бы слишком меня.

Przepraszam pana . Chcę kupić ten telewizor . Jaka jest jego cena? Jaki jest okres gwarancji ?
Извини вас. Я хочу купить этот телевизор. Какая его цена? Какой гарантийный срок?

Пётр это мой наиболее близкий друг.
Санкт-Петербург это наиболее красивый город в России.
пушкин это наиболее большой российский поэт.
Аня - наиболее хорошая ученица в классе.
Вы летом наиболее часто едете в горы.
Вы купили наиболее драгоценную магнитолу.
Наиболее высокое дерево при твоём доме это сосна.

powodzenia
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T20:02:34+01:00
1)W swoim domu posługuje się wieloma urządzeniami. Najczęściej suszarką do włosów, mikrofalówka, odkurzaczem i innymi. Najbardziej chciałbym mieć robota który będzie wyręczać mnie wo obowiązkach.
В его доме используется несколько устройств. Большинство фен, микроволновая печь, вакуум чище, и другие. Большинство хотели бы иметь робота, который избавит меня в различные обязанности.

2)Przepraszam. Czy mógł by mi pan pomóc. Chcę kupić ten telewizor, lecz nieznam jego ceny, niema tam takiej informacji. Jeszcze jaka jest długość trwania jego gwarancji.
Извините. Можете ли вы помочь мне. Я хочу купить этот телевизор, но его цена неизвестна, молчали, когда такая информация. Но то, что длина его гарантии

3)
-Петр ваш самый близкий друг
-Санкт-Петербург самым красивым городом в России
-Пушкина величайшим русским поэтом
-Анн лучших студентов в классе
-лето часто вы собираетесь в горы
-купить самый дорогой радио
-высокое дерево в вашем доме сосновый

Może pomogłem
pozdrowienia
1 1 1