Odpowiedzi

2010-02-19T18:49:57+01:00
Stal wytwarzana jest w postaci wyrobów hutniczych: , pręty okrągłe, kwadratowe, sześciokątne, rury okrągłe, profile zamknięte i otwarte (płaskowniki, kątowniki, ceowniki, teowniki, dwuteowniki), blachy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:52:32+01:00
- trudna do namagnesowania
- może być magnesem
- trudna do zgięcia
- zawiera dużo węgla
używana:
konstrukcji budowlanych
wiatraki
pokrycie dachu
statki i platformy morskie