Odpowiedzi

2010-02-19T18:55:06+01:00
A) x=4
b) y=12
c) z=4
d) x=16
e) s=3
f) n=8

A co do rysunku to o jaki chodzi?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:57:31+01:00
A)6x=24

6x=24
x=24/6
x=4

b)2y+8=32

2y+8=32
2y=32-8
2y=24/2
y=12

c)9z=6z+12

9z=6z+12
9z-6z=12
3z=12/3
z=4

d)x+x+2=x+18

x+x+2=x+18
2x-x=18-2
x=16

e)2s+20=5s+11

2s+20=5s+11
2s-5s=11-20
-3s=-9/(-3)
s=3

f)2n+13=5+3n

2n+13=5+3n
2n-3n=5-13
-n=-8
n=8

Bez rysunków, bo nie wiem co ja mam Ci tam narysować... słoneczko? :D
2 4 2
2010-02-19T18:58:37+01:00
A) 6x=24/6
x=4
b)2y+8=32
2y=32-8
2y=24/2
y=12
c)9z=6z+12
9z-6z=12
3z=12/3
z=4
d)x+x+2=x+18
x+x-x=18-2
x=16
e)2s+20=5s+11
2s-5s=11-20
-3s=-9/ -3
s=3
f)2n+13=5+3n
2n-3n=5-13
-n=-8/ -1
n=8

1 5 1