Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:54:40+01:00
13
przyjaciół
babe
uciekaj/zwiewaj
bije

proszę :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T18:57:40+01:00
13- to pechowy numer
prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie
gdzie diabeł nie może tam babę pośle
uciekaj gdzie pieprz rośnie!
gdzie się dwóch bije tam trzeci korzysta
1 5 1
2010-02-19T18:57:48+01:00
1) 13 - to pechowy numer
2) prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie
3) Gdzie diabeł nie może , tam babe pośle.
4) Ucieka gdzie pieprz rośnie
5) Gdzie dwóch się bije , tam trzeci korzysta
1 5 1