Odpowiedzi

2010-02-19T19:00:09+01:00
Nika, woda, wnika, do, od, czad, wodnia, wodnik, czika, kod, koda, kicz, owodnia, kawa, czkawka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:08:28+01:00
Woda, doniczka, wodnik, dni, wodna, koza, oczka, koc, co, na, nad, za, dzwon, dzwonki, owad, on, ona, nowa, nic, dzik, dzika, konia, wad, noc, nocka, dwa, wino, do, kod, kawa
2010-02-19T19:14:52+01:00
Ona
on
oni
woda
wina
wino
kino
kina
dno
dna

zawodni
czad
konia
koni (kogo czego ,,nie ma")
kod
kawo
nowa
dni
dnia
nowi

dniowi
dniowa
dawno
dawni
oczka
kac
koc
koca
nic
wazon

nick
kica
wodnik
nozka
czadowi
ani
iwona
koza
iza
woni(od słowa woń [kogo czego nie ma])

dzik
dzika
donica
dwa


Proszę bardzo ułożyłam wyrazy w których litey się nie powtarzają.
Masz równe 44 wyrazy :)