Odpowiedzi

2010-02-19T19:07:13+01:00
864cm2:6=144cm2- pole jedej ściany
pierwiastek z 144cm2=12cm-krawędź
12cm*6=72cm
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T19:08:42+01:00
Pole powierzchni całkowitej sześcianu wynosi 864cm kwadratowych. Oblicz sumę długości wszystkich boków.

864÷6=√144=12×12=144cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:09:22+01:00
Pole powierzchni całkowitej sześcianu wynosi 864cm kwadratowych. Oblicz sumę długości wszystkich boków.

864/6= 144 <-- pole kazdej sciany

pierwiastek z 144 = 12cm <-- tyle ma kazdy bok

wiec suma dlugosci bokow bedzie
12*12= 144cm
bo liczymy to na podstawie juz gotowej bryly, ktora ma 12 krawedzi
tzn tak mi sie wydaje