Odpowiedzi

2010-02-19T19:17:10+01:00
Niedaleko - okolicznik miejsca
pada - orzeczenie
jabłko - podmiot
od jabłoni - dopełnienie

chyba....
7 1 7
2010-02-19T19:20:01+01:00
jabłko ( co robi ? ) Pada
gdzie ?
niedaleko
Skąd ?
od jabłoni
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:26:21+01:00
Jabłko---------------------------->pada
(podmiot gramatyczny) (orzeczenie casownikowe)
|jak? |gdzie?
niedaleko od jabłoni(okol.miejsca)
(okol.spos)
10 2 10