Mogł by mi ktos to przetlumaczyc... prosze tylko tak "precyzyjnie"


Jesteś moim marzeniem... moja gwiazdka na niebie.... codziennie o tobie marze i snie, caly czas w mojej glwoie jestes Ty... Przepraszam za zło, za krzywdy... i za kazda łzę ktora przezemnie poleciala. Jestes jedynym celem ktory mam w Zyciu... pragnę Cie... Twojego szczescia... Twojego usmiechu... spojrzenia... czulosci...Pragne podziwiać Twoje piekno, Twoja urode...

2

Odpowiedzi

2010-02-19T19:19:58+01:00
Jesteś moim marzeniem... moja gwiazdka na niebie.... codziennie o tobie marze i snie, caly czas w mojej glwoie jestes Ty... Przepraszam za zło, za krzywdy... i za kazda łzę ktora przezemnie poleciala. Jestes jedynym celem ktory mam w Zyciu... pragnę Cie... Twojego szczescia... Twojego usmiechu... spojrzenia... czulosci...Pragne podziwiać Twoje piekno, Twoja urode...

You are my dream ... my star in the sky .... every day you dream and dream, the whole time you're my head ... Sorry for the evil, the injustice ... and for every tear favorite by me flew. You who have the sole purpose in life ... I wish you ... Your happiness ... Your smile ... look ... sensitivity ... I would like to admire your beauty, your beauty ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:23:38+01:00
You are my dream ... my star in the sky .... every day you dream and dream all the time in my head are you ... Sorry for the evil, the injustice ... and for every tear that carried me flew. You're the only goal that I have in my life ... I wish you ... Your happiness ... Your smile ... look ... sensitivity ... I admire your beauty, your beauty ...