Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:19:47+01:00
Zauważmy, że po każdych siedmiu dniach będzie znowu wtorek. Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.
1 5 1
2010-02-19T19:45:13+01:00
2010-02-20T00:26:21+01:00
Tydzień ma 7 dni
w ciągu 1000 dni miną 142 pełne tygodnie + 6 dni
1000/7= 142 tygodnie
142*7=994
1000-994=6dni

jeżeli przyjmujemy że zaczynamy liczyć od wtorku więc po upływie 994 dni mamy znowu wtorek a gdy dodamy do tego jeszcze 6 dni to wypadnie nam poniedziałek!!!!
2 5 2