Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T19:27:43+01:00
Chyba źle napisałeś zadanie ;d
Ale ok :
Jesli wynosi ono 34 tys. km . to skala 1: 2 000 000 oznacza ze kazdy odcinek został pomnozony o 2 000 000 czyli wychodzi : 68000000000 Km/2
A to jest niemozliwe wiec wydaje mi sie ze źle napisałeś zadanie :P
PS : Pozrdo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:55:00+01:00
1:2000 000 czyli 1 cm. na mapie to 20km. w rzeczywistości.
A więc:
34000 km ---- x
20 km.-------1 cm

x= 34000/20 = 1700km = 1,7cm ²

Odp.Jezioro zajmie na mapie powierzchnię 1,7cm ²