Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:24:02+01:00
(-4)+(-4)*(-2)-(-12)=
(-4)+8-(-12)=
-4+8+12=16

[8-8*(-4)-12*(-3)]*(-2)=
[8-(-32)-(-36)]*(-2)=
[8+32+36)]*(-2)=
76*(-2)= -152

(-34)+(-6)*[2-(-3)*4]
(-34)+(-6)*[2-(-12)]=
(-34)+(-6)*14=
(-34)-84= -118

{4-[-(-6)*(-3)+3]-13}*(-4)=
{4-[6*(-3)+3]-13}*(-4)=
{4-[-18+3]-13}*(-4)=
{4-(-15)-13}*(-4)=
{4+15-13}*(-4)=
{6}*(-4)= -24
2010-02-19T19:28:16+01:00
Mi wyszło że to będzie -832.
nie wiem czy dobrze xd
2010-02-19T19:41:53+01:00