Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:27:00+01:00
⅔ * 8⅔ = ⅔ * 26/3= 52/9 = 5 i 7/9 - drugi wędkarz
¾ * 5 i 7/9 = ¾ * 52/9 = 4 ⅓- trzeci wędkarz

8 i 6/9 + 5 i 7/9 + 4 3/9 = 18 i 7/9 kg - razem
2010-02-19T19:31:20+01:00
8 i 2/3kgx2/3=5 i 7/9kg
5 i 7/9kgx3/4=4 i 1/3kg
8 i 2/3kg+5 i 7/9kg+4 i 1/3kg=8 i 6/9kg+5 i 7/9kg+4 i 3/9kg=18 i 7/9kg
Odp.: Wędkarze złowili 18 i 7/9kg ryb.

Liczę na naj!.:****
1 5 1