Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:34:36+01:00
1. rynek rzymski
2. Latynowie
3. Eneasz
4.Słowo pochodzi od starożytnego germańskiego plemienia Wandalów oznacza niszczenie bez wyraźnego powodu cudzego mienia, zwłaszcza publicznego, czyli dostępnego dla wszystkich.
25 2 25
2010-02-19T19:37:40+01:00
1.Forum Romanum-rynek rzymski. cantrum polityczne,religijne i towarzyskie Rzymu
2. Latynowie
3.Eneasz
4.Wandalizm-niszczenie bez wyrażnej potrzeby i powodu cudzego mienia, nazwa pochodz od plemienia Wandalów
42 4 42