Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:33:53+01:00
Kolaż jest techniką polegającą na komponowaniu obrazów z różnych materiałów i tworzyw naklejanych na płótnie lub papierze. Niektóre fragmenty kolażu można dorysować lub domalować farbami.
12 4 12
2010-02-19T19:34:16+01:00
Jest to technika która polega na łączeniu ze sobą różnych materiałów na przykład tkanin,gazet.
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T19:34:27+01:00
KOLAŻ JEST TO TYP W MALARSTWIE. ZNACZY TO ŻE MOŻNA UŻYĆ WSZYSTKICH TECHNIK:MALARSTAWA,WYCINANKI, KOLOROWANKI ITP

POZDRAWIAM I LICZĘ NA NAJ...
55 4 55