Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:45:29+01:00
Zadanie 21

Te spektakle to :
Serduszko z lodu – operetka według
baśni H. Ch. Andersena

Zadanie 23
Norma – opera V. Belliniego
Serduszko z lodu – operetka według
baśni H. Ch. Andersena
Krakowskie Zaduszki Jazzowe
Koncerty jazzowe - Janusz Muniak i przyjaciele
Śpiewać każdy może- konkurs

Zadanie 24
Serdecznie zapraszamy pana dyrektora na wieczór muzyczny pt. Najsłynniejsi muzycy jazzowi, ktory odbedzie sie w Szkołe Podstawowej nr 100 w Krakowie dnia 26.02.2010 o godzinie 17:30 na sali gimnastycznej.
Plan imprezy jest bardzo atrakcyjny ! ! !

1.PRZEWITANIE WSZYSTKICH GOŚCI
2.ZASPIEWAJA NAJSLYNNIEJSI MUZYCY JAZZOWI
3.MIŁY POCZĘSTUNEK PO AKSAMITNYM SŁUCHANIU

Serdecznie Zapraszamy

Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 100 w Krakowie
1 5 1
2010-02-19T19:57:09+01:00
21. - Koncert dla dzieci - "Stoliczku nakryj się".
-Serduszko z lodu – operetka według baśni H. Ch. Andersena

23. Norma – opera V. Belliniego, Serduszko z lodu – operetka według baśni H. Ch. Andersena, Krakowskie Zaduszki Jazzowe
Koncerty jazzowe - Janusz Muniak i przyjaciele, Śpiewać każdy może- konkurs.

24.
Szanowny Dyrektorze.
Mamy zaszczyt zaprosić Pana na wieczór muzyczny pt. "Najsłynniejsi muzycy jazzowi", który odbędzie się w sobotę, 1 listopada bieżącego roku, w Jazz Klubie "U Muniaka"
Oto interesujący plan tego wieczoru :

- o godzinie 18.00 wysłuchamy koncertu Janusza Muniaka i jego przyjaciół.

- około godziny 19.00 przedstawiony zostanie krótki wykład na temat jazzu i jego najsłynniejszych wykonawców

-po jego wysłuchaniu zasiądziemy do wspólnej kolacji przy muzyce jazzowej

Serdecznie zapraszamy
Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej
nr. 1000 w Krakowie


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1