Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:38:22+01:00
1 kg= 1000g
1000:215~4.65
4.65*29= około 135g wiórek :)
1 5 1
2010-02-19T19:41:14+01:00
A kg = 1000g

215g----29g wiórków

1000:215=4,65
4,65*29=134,8

Odp:Aby upiec 1 kg takich ciasteczek należy przygotować ok.135 g wiórków kokosowych.
2 3 2
2010-02-19T19:41:17+01:00
215 g ciasteczek zawiera 29 g wiórków kokosowych. Ile wiórków należy przygotować, aby upiec 1 kg takich ciasteczek?

215g ciasteczek ma 29g wiórków kokosowych
1000g ciasteczek ma x wiórków kokosowych

215g - 29g /:215
1g - 29/215 /*1000
1000g = 134,8~135g

Odp: Należy przygotować 135 gramów wiórków, aby upiec 1 kilogram ciasteczek.