Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:50:34+01:00
W autobusie bylo 40 pasazerow.Na pierwszym przystanku wysiadlo 3/5 liczby pasazerow i wsiadlo 5 pasazerow,a na drugin przystanku wysiadlo 2/7 liczby pasazerow i wsiadlo 6 pasazerow .Ile pasazerow jechalo dalej?

W autobusie 40 pasażerów.
Przystanek 1 wysiadło 3/5 (60%) z 40 + 5
40-(40*0.6)+5=21 pasażerów
Przystanek 2 wysiadło 2/7 z 21 + 6
21-(21*2/7)+6=21

Dalej jechało 21 pasażerów.
2010-02-19T19:56:23+01:00
W autobusie bylo 40 pasazerow.Na pierwszym przystanku wysiadlo 3/5 liczby pasazerow i wsiadlo 5 pasazerow,a na drugin przystanku wysiadlo 2/7 liczby pasazerow i wsiadlo 6 pasazerow .Ile pasazerow jechalo dalej?

1 przystanek -(3/5*40)+5=-24+5=-19
2 przystanek -(2/7*29)+6=-6+6=0

40-19-0=21 tyle jechało dalej
2010-02-19T20:05:14+01:00