Odpowiedzi

2010-02-19T19:49:10+01:00
8l = 8dm3
5*5*h=8
h= 8 /25
h=-0,32 dm3
2010-02-19T19:57:16+01:00
P= a×a
P= 5dm×5dm
P= 25 dm²
1l= 1dm³
1dm³ = 1dm × 1dm × 1dm
8l= 8dm³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:01:43+01:00
A=5dcm-szerokość naczynia
b=5dcm-długość naczynia
V=8dcm³-ilość wody wlana do naczynia
Liczymy powierzchnię naczynia
S=a×b=5dcm×5dcm=25dcm²
liczymy wysokość jaką zajmie płyn
h=V/S=8dcm³/25dcm²=0,32dcm=3,2cm
odp.Płyn zajmie 3,2cm wysokości naczynia
1 5 1