Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:52:47+01:00
1)
cp=10%
mr=600g
mw=?
mw= (100%-10%)*600
mw=540g

2)
mr = 1dm3 = 1000g
cp=4%
mw=(100%-4%)*1000
mw=960g
5 3 5
2010-02-19T20:09:00+01:00
Dane: szukane:
cp=10% ms=?
mr= 600g

rozwiązanie:
cp=ms/mr *100%
cp= 100%* ms/mr * mr
cp*mr= 100% * ms /100%
cp*mr/100% =ms
ms= 10% * 600g/100%
procenty skracasasz
ms= 60g
mh20= mr-ms
mh20= 600 g- 60g = 540g


2.dane; szukane:
cp=4% ms=?
mr=1t

rozwiązanie:
cp=ms/mr * 100%
cp= 100% * ms /mr
cp*mr=100%*ms /100%
cp*mr/100% = ms
ms= 4% *1000kg / 100%
ms = 40kg
1000kg-40kg=960kg
odp. z 1t można uzyskać 960kg wody.
1 5 1