Odpowiedzi

2010-02-19T19:54:29+01:00
Pp= 100cm²
Pp= a²
a=√100= 10cm
Pściany= a×b
a=10
b=50÷10=5cm
b=H
V=Pp×H
V=100cm²×5cm=500cm³
2010-02-19T19:55:21+01:00
Podstawą jest kwadrat, obliczamy długość boku kwadratu
a^2=100cm²
a=10cm

a*h=50cm²
10*h=50cm²
h=5cm

v=Pp*h
v=100*5=500cm³
odp. objętość wynosi 500 cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:57:29+01:00
Ppodstawy=100cm²
Pściany bocznej=50cm²
a-bok kwadratu(podstawy)
a=√100cm²=10cm
h-wysokość graniastosługa,oraz drugi bok ściany bocznej
10h=50 /÷10
h=5cm
V-objętość
V=100cm²*5cm=500cm³