Odpowiedzi

2010-02-19T19:59:43+01:00
Pole 1 płytki - 0,1m * 0,1m = 0,01m²

2 x ściana1 - 2 x (3x2,5) = 15m²
2x ściana 2 - 2 x (2,5x2,5) = 12,5m²
podłoga - 2,5x3= 7,5m²

razem : 15m²+12,5m²+7,5m²=35m²

35m²/0,01m²=3500
proszę o naj :))

1 1 1
2010-02-19T20:01:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:04:28+01:00
Płytka:
1dm=10cm
P=10*10= 100cm^2
Ściany/Podłoga:
3m=300cm
2,5m=250cm

300*250=75000cm^2
75000*5= 375000cm^2 (mnożymy przez 5 bo jest pięć płaszczyzn: 4ściany i podłoga)

375000cm^2 : 100cm^2= 3750 płytek

Odp. Wystarczy 3750 płytek.
2 3 2