Odpowiedzi

2010-02-19T20:01:40+01:00
Droga ...
Wstęp- ...
Rozwinięcie - Piszę do ciebie ponieważ, chcę cię zachęcić do przeczytania baśni " O krasnoludkach i sierotce marysi". To bardzo fajna książka. Opowiada o miłej dziewczynce Marysi i o siedmiu (chyba 7) krasnoludkach. Razem przeżywają niesamowite przygody.Jest to bardzo ciekawa i interesująca baśń. Bardzo cię proszę przeczytaj tą książkę.
Zakończenie- ...
........
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:02:31+01:00
(dokładna data)
Droga(imię)

Na początku mojego listu chciałabym Cie serdecznie uściskać.Już dawno nie pisałam do Ciebie listu, a dzisiaj pomyślałam że wkońcu napisze. Co u Ciebie słychać, podobno lubisz czytać książki tak jak ja. Znam wspaniałą książke pt,,krasnale i sierotka Marysia". Ta książka naprawde jest wspaniała i niespotykana. Przeczytałam ją już 3 razy i bardzo mi sie podoba. Jak ją przeczytasz to odpisz mi list. To już koniec mojego krutkiego listu. Mam nadzieje że odpiszesz mi.
Twoja przyjaciółka (imię i nazwisko)
PS: pozdrów twoją rodzinę ode mnie.


to napewno jest dobrze...
pisałam podobny list... :)
1 5 1