Odpowiedzi

2010-02-19T19:57:38+01:00
-przekatne kwadratu przecinają się pod katem prostym i dzielą sie na połowy
- przekatne kwadratu sa równej długości
-kwadrat ma 4 osie symetrii, 2 z nich zawierają się w przekątnych, pozostałe dwie zawierają się w połowach przeciwległych boków
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T19:58:58+01:00
- wielokąt foremny
- cztery kąty wewnętrzne o równej wartości wynoszącej 90°
- wszystkie kąty wewnętrzne są proste
- to prostokąt będący jednocześnie rombem
- przekątne przecinają się w połowie.
- punkt przecięcia przekątnych jest środkiem symetrii.
- przekątne przecinają się pod kątem prostym
- kąty wewnętrzne są proste
- przeciwległe boki są równoległe
- przekątne mają równą długość

potem jest więcej o osiach symetrii, ale to podstawówka .. :)
1 5 1