Odpowiedzi

2010-02-19T19:59:43+01:00
Tu jest:
http://zapytaj.com.pl/Category/006,009/2,366084,Wymien_Towary_eksportowane_przez_azjatyckie_tygrysy.html
__________________
pozdrawiiam ;*
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T20:01:54+01:00
-statki
-samochody
-wyroby elektroniczne
-obuwie
-tekstylia
-ryby,
-stal
-kompletne obiekty przemysłowe (chemiczne, energetyczne, telekomunikacyjne)
-ropa naftowa
-części elektroniczne
-chemikalia
-maszyn i urządzenia przemysłowe
5 4 5