Odpowiedzi

2010-02-19T20:14:03+01:00
X - żółte
y - białe
0,6x -zielone

0,6x + y = 3/5 * 50 -> 0,6x+y=30
x = 2/5 * 50 -> x=20 - klocki żółte

0,6*20=12 - klocki zielone

12+y=30
y = 18 - klocki białe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:18:28+01:00
X - żółte
y - białe
0,6x -zielone

0,6x + y = 3/5 * 50 -> 0,6x+y=30
x = 2/5 * 50 -> x=20 - żólte klocki
0,6*20=12 zzielone klocki
12+y=30 to y = 18 -białe klocki

ODP

20zóltych
12zielonych
18 białych