Uczniowie wykonali budki dla ptaków,których podstawy mają kształt kwadratu o boku 2dm,a ściany boczne prostopadłe do podstawy.Tylna ściana jest prostokątem o wysokości 4 dm,a przednia 3dm.Jaki kształt mają ściany boczne,podstawa dolna i górna?

bardzo dziękuje :)

2

Odpowiedzi

2010-02-19T20:25:20+01:00
Ściany bocze mają kształt trapezu, a podstawy kwadratu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:49:55+01:00
Sciany boczne to trapezy a podstawą są kwadraty ;]]


Pozdrawiam i licze na naj < 33