Tak na prawde to jest zadanie z Edukacji Regionalnej ! :))
Wiem, wydaje wam się że takiego przedmiotu w ogóle nie było i nigdy o nim nie slyszeliście ! :)) Ale proszę was o pomoc !!


1. To jest troche zadanie samodzielne bo dla ciebie i twojej rodziny no ale napiszcie mi swoje punkty . A zadanie jest takie :

Napisz w kilku punktach jakie znaczenie dla ciebie i twojej rodziny ma ochrona przyrody ??




2. Przygotuj informację o trzech najpiekniejszych według ciebie
parkach,ogrodach,pomnikach przyrody w Szczecinie lub na pomorzu Zachodnim !! :)))


Proszę o szybką pomoc !! Potrzebne mi na dzisiaj !! :)) Z gory dziekuje !! naj czekaaa :)))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:49:28+01:00
1 czystość powietrza i wody
2 zieleń otaczająca nas na każdym kroku
3 pożywienie
4 możliwość uprawiania sportów na łonie natury
5 obserwacja rzadkich gatunków zwierząt
6 odkrywanie tajników przyrody

sorki ale w szczecinie nigdy nie byłam
2010-02-20T00:30:03+01:00
1. Czyste powietrze.
2. Lepsze samopoczucie wokół zieleni.
3. Większa różnorodność gatunkowa.
4. Możliwośc badania i zgłębiona nauk o różnych gatunkach.

2. Nie jestem z tych okolic, ale mogę Ci napisać co na w 3-mieście. :)

- Park Oliwski
- Zoo Oliwskie
- Park Oruński