Odpowiedzi

2010-02-19T20:29:12+01:00
Moja ulubiona pora roku to wiosna. Bardzo ją lubię, gdyż wtedy czuję się jakbym rodziła się na nowo. Wszystkie rośliny - kwiaty i drzewa rozkwitają i budzą się z zimowego snu. To zjawisko jest piękne. Kocham ten wyjątkowy czas, kiedy możemy zapomnieć o naszych troskach, problemach i pójść do lasu, by się wyciszyć i pochodzić po modrej i kwitnącej, zielonej łące. Lubię ją też za to, że w tym okresie mamy Wielkanoc, czyli przerwę świąteczną, wolną od nauki i uczęszczania do szkoły.
1 5 1
2010-02-19T20:29:34+01:00
Cześć!!!
Piszę do Ciebie bo ostatnio zdałam sobie sprawe z tego jak bardzo lubię lubie lato. Może to głupie, ale im dłużej ciągnie się zima, tym bardziej tęsknię za latem, byłoby to normalne, tylko ja nigdy nie tęsknie za zimą.
Lato to najwspanialsza pora roku: w lecie są wakacje, jest gorąco i można robic wiele rzeczy na świeżym powietrzu. Nie lubię tak bardzo żadnej innej pory roku, bo po prostu kocham upały, nie mogę już znieść tego zimna.
Dlatego z najwiekszą przyjemnością czekam na czerwiec i wtedy zacznie sie moje prawdziwe życie. Bede mogła robić wszysto co kocham: pływać, jeździć na rowerze, spacerować.
Jestem ciekawa czy Ty też masz swoją ulubiona pore roku, na która czekasz z niecierpliwością. czekam na odpowiedź.
Pozdrowienia xxxxxxxxx
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:31:07+01:00
Witaj Kasiu.

Serdecznie Cie pozdrawiam. Dziękuję Ci za Twój ostatni list. Ostatnio jestem pełna sił,rozpiera mnie energia. To chyba dlatego ze juz jest wiosna, moja ulubiona pora roku!
Bardzo lubię patrzeć jak z dania na dzień trawa robi się coraz bardziej zielona, codziennie pojawiają się nowe kwiaty.
Uwielbiam siedzieć w ogrodzie ogrzana ciepłym wiosennym słońcem i słuchać radosnego śpiewu ptaków, które przyleciały do nas przed paroma dniami. Dookoła mojego domu jest teraz tak pięknie. Drzewa wypuściły juz pierwsze pączki. Wszędzie unosi sie woń kwiatów. Czy to nie cudowne! Ciesze sie tez, ze już nie ma śniegu bo po tak długim czasie mogę znowu jeździć rowerem. Chwile kiedy pędzę przez las i czuje całym ciałem ciepło promieni słońca sprawia, że jeszcze bardziej kocham wiosnę. Czuje, że tak jak cała natura, tak i ja na wiosnę ozywam na nowo.
Mam nadzieje, że u Ciebie jest równie pięknie jak u mnie tej wiosny.
2 5 2