Odpowiedzi

2010-02-19T20:21:38+01:00
Serdecznie chciałbym podziękować firmie ''Komputer Sa'' za wyposażenie naszej pracowni szkolnej w komputery!
Samorząd Szkolny
4 2 4
2010-02-19T20:22:50+01:00
Szanowni (nazwa firmy)
Serdecznie dziękujemy w imieniu szkoły za wyposażenie naszej
pracowni komputerowej.Komputery bardzo się przydały.
Z góry dziękujemy
Samorząd Uczniowski
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:32:15+01:00
Szanowna/y (tu wpisz) ( tu wpisz datę)
Chcielibyśmy serdecznie podziękować firmie "Komputer S.A." za wyposażenie naszej pracowni komputerowej. Komputery sprawują się bardzo dobrze. Dzięki Państwu uczniowie naszej szkoły mogą uczyć się informatyki, a także po lekcjach przychodzić i szukać różnych ważnych rzeczy. Jeszcze raz jak najmocniej Państwu dziękujemy.
Szkolny Samorząd Uczniowski
2 3 2