Odpowiedzi

2010-02-19T20:26:05+01:00
1)Pomagaj innym
2)Żyj w wierze
3)Ciesz się życiem
4)Nie badz obojętny wobec krzywdy ludzikiej
5)Zawsze noś Boga w sercu
6)Bądź uczciwy i sprawiedliwy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:09:53+01:00
1. Nie udawać kogoś kim nie jesteśmy
2. Codzinna modlitwa / y
3. Tygodniowa msza święta w niedziele
4. Pamiętanie o spowidzi
5 . Pamiętanie o Komunii
6. Spełanianie dobrych uczynków
7. Pomaganie osobom straszym, słabszym
8. Nie wyzywać kogoś do diabła
9. Strać się żyć w zgodzie z drugim człwokiem
10. Mieć uśmiech na buzi



;)))
2010-02-19T22:21:11+01:00
1.Żyj pełnią ducha
2.Nie krzywdź blixniego swego
3.W niedzielę odwiedź kościół
4.Pomagaj innym
5.Badź uczciwy