Odpowiedzi

2010-02-19T20:26:59+01:00
Możesz wziąć pod uwagę to, ze Mały Książę opiekował się Różą lub jak oswoił lisa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:31:22+01:00
Mały Książę to postać która kierowała się w życiu miłością.Zostawiając swoją różę na swojej planecie nawet w podróży po innych planetach pamiętał o niej.Przykładem tego może być spotkanie innych róż znajdujących się przed domem.Powiedział wtedy,że jego róża jest piękniejsza niż wszystkie i jest jedyna w swoim rodzaju.