Odpowiedzi

2010-02-19T20:29:42+01:00
1)chinska pilka--czyli uczestnicy lekcji poruszaja sie na tylkach po parkiecie odbijajac pilke.nie moga sie podnosic
2) to np. berek czy konkurencje ze skakanka, pilka do kosza,m siatki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:45:25+01:00
A na przykład gra w dwa ognie? Albo jakiś ciekawy tor przeszkód, w tamtym roku często miałam coś takiego na lekcjach wf i to było fajne ;) Na przykład można ustawić ławkę, na której będzie trzeba się przeczołgać, potem jakiś materac i do zrobienia przewrót, następnie jakiś bieg, skok przez skakankę i to wszystko można poprowadzić w formie zawodów, ułożyć 2 takie samy tory przeszkód i dwie drużyny i na czas :D