UZASADNIJ POPRAWNOŚĆ UŻYCIA RZ I Ż W NIZEJ PODANYCH WYRAZACH PRZEZ DOPISANIE ODPOWIEDNICH WYRAZÓW POKREWNYCH .

NP;

CHYTRZE - CHTROŚĆ


OSKARŻENIE -
WYRAŻENIE -
ZAKAŻENIE -
ZBLIŻENIE -
POWAŻNY -
ZARAŻAĆ -

-----------------------------------------------------------------------------------------


WYPISZ 10 RZECZOWNIKOW NA SAMO H I 10 NA CH .

2

Odpowiedzi

2009-10-14T19:21:39+02:00
Skarga
wyrazic
zakazic
blisko
powaga
zaraza ^
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:29:13+02:00
OSKARŻENIE - SKARGA
WYRAŻENIE - wyrazić
ZAKAŻENIE - zakazić
ZBLIŻENIE - BLISKO
POWAŻNY - POWAGA
ZARAŻAĆ - ZARAZA

2
druh, wahadło, hak, hamak, huśtawka, hulajnoga, wataha, Hubert, hiperbola.
zuch, mucha, choinka, mech, schody, echo, chaos, blacha, chemia, chór