Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:36:19+01:00
M= 1 kg
h=100m
g=10 m/s²

Ep=x
Ep= m*g*h

Ep=1kg*10m/s²*100m=1000 J
1 5 1
2010-02-19T20:36:45+01:00
M - masa = 1 kg
h - wysokość = 100 m
g - przyspieszenie grawitacyjne = 9 ,81 m/s²
Ep - energia potencjalna = mgh = 1 razy 9,81 razy 100 = 98, J
odp
Ep = 981 J
2010-02-19T20:38:12+01:00
Ep=m*g*h=1kg*10m/s²*100m=1000J

m=masa
g=przysp. ziemskie
h=wysokość
przy czym g=9,81m/s²,a w przybliżeniu 10m/s²<--zazwyczj stosuje się to w przybliżeniu :)