Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:40:53+01:00
Moje miejsce jedyne pod słońcem

Dla mnie miejscem wyjątkowym jest łąka za domem mojej babci. Jest ona piękna. Rośnie tam mnóstwo kwiatów które ślicznie pachną. Czuję się wtedy jakbym była wolna; patrzę w chmury i zupełnie jak Dyzio marzyciel ,wyobrażam sobie różne torty czekoladowe itp. Najładniejszy jest tam zachód słońca! Jest cudowny. Najlepsze jest to że ta łąka jest daleko od cywilizacji; nie słychać ruchu samochodów ani rozmów przechodni; wtedy jestem sama i nikt inny, słyszę tylko dźwięki świerszczy... Szelest trawy... Zapach rumianku... Wtedy jest cudownie!


PS: Ten voldemort nie napisał swojej pracy tylko dał kogoś innego pracę. To nie jest w porządku. Ja napisałam swoją własną... A on? Ja nie chce się wtrącać... To już nie moja sprawa...
69 4 69
2010-02-19T20:43:07+01:00
Mejsce wyjątkowe dla mnie to mój pokój.Mogę poczuć się w nim sobą.Panuję w nim spokuj i nie muszę nikogo udawać.
luB
Dla mnie wyjątkowym miejscem jest dom,ponieważ panuję tam ciepła atmosfera.Zawsze mogę porozmawiać z kimś z rodziny.NIe muszę nikogo udawać.Czuję się sobą.Doskonale rozumie się z resztą rodziny.
daJ
najjjjjjjjjj
pLiZ
(ostatnio w klasie robiliśmy to z nauczycielką więc napewno jest dobrze)
70 3 70