Odpowiedzi

2010-02-19T20:51:10+01:00
No wiec tak Imie Nazwisko Miasto data Drogi ferancu , pisze do Ciebie z wielką prośbą , neka mnie zakończenie twej ksiązki pt : " Chłopcy z placu Broni ". To bardzo smutne ze nemeczek umiera na końcu powieści , czy niemugłbyś zrobić kilku poprawek w swojej książce ?. Bardzo mi na tym zależy ponieważ lubie szczęśliwe zakończenia , a sam wiesz jak teraz to opowiadanie wyglada , na koncu robi sie bardzo smutna sytuacja . Dlatego bardzo cie prosze , zmien to o co prosze . PS:Pozdrowienia , mam nadzieje ze odpiszesz !.
81 2 81
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T20:53:29+01:00
Drogi Ference Molnar!
Piszę do Ciebie z prośbą o to, byś zmienił zakończenie powieści pt. "Chłopcy z Placu Broni", ponieważ jest ono smutne i przykre. Moja propozycją na koniec jest to, żebyś napisał, iż z wielkim trudem udało się pokonać czerwonoskórych, a Nemeczek pomimo ciężkich obrażeń żyje. Plac nie został wyburzony, a Feri i Boka zawarli pokój. Takie zakończenie by mnie w pełni usatysfakcjonowało. Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

... (Twoje imię)
64 4 64