Odpowiedzi

2010-02-19T21:05:38+01:00
1.Papkin zauważa Wacław przy murze granicznym.
2.Batalia sąsiadów o mur.
3.Wacław dostaje się do niewoli Papkina.
4.Papkin przedstawia Cześnikowi swojego jeńca.
5.Wacław zostaje wygnany przez Cześnika.
dajjjj naj
pLiZ
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:14:39+01:00
1. Rejent naprawia mur graniczny.
2. Rozwścieczony Cześnik wysła służących, aby przepędzili wynajętych przez Rejenta murarzy.
3. Prace nad murem zostaja przerwane.
4. Czesnik z Rejentem wzajaemnie obrzucają się obelgami.

Nie wiem czy to wystarczy, ale mam nadzieję, że tak :)
2 3 2