Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T19:31:38+02:00
A
11/2*9/4-33/7*21/22=
=99/8-99/22=
=2178/176-792/176=
=1386/176=
=7 154/176

b
(15/4*4/5)-9/2*2/7*1/24=
=3-9/7*1/24=
=3-9/168=
=504/168-9/168=
=495/168=
=2 159/168

c
45/4*(5/3-40/21*7/10)=
=45/4*(5/3-4/3)=
=45/4*1/3=
=45/12=
=3 9/12=
=3 3/4

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:59:04+02:00
D)
4⅛ + ( 1,2- 0,65) : 7⅓=
4⅛ + 0,55 : 22/3=
4.125 + 55/100 * 3/22 =
4.125 + 0,075= 4,2


g)
25.92 : 7.2 = 3,6
3,02 - 2,9 = 0,12
3,6: 0,12 = 30

f)
3⅓ + 1,25 = 10/3 + 5/4 razy 4 i razy 3 = 40/12 + 15/12 = 55/12
3⅓ - 1,25= 40/12 - 15/12 = 25/12
55/12 : 25/12 = 55/12 * 12/55 = 2,2