Siemka wam mam dla was spokoo zadaniee xD <hee>.......................................................Napisz wypracowanie saxswikszyn w czasie przyszłym o wycieczce klasy 6 c wraz z nauczycielem np.do kosmosu gdzie kosmici nas atakowalii tylko żeby było długiee ;* dam 238 pkt. i najj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:20:12+01:00
....Jutro ja i moja klasa lecimy rakietą w kosmos.
Ne początek ubierzemy się w skafandry i wejdziemy do kilku rakiet .
Przecież cała klasa nie zmieści się do jednej rakiety.
Lot będzie trwał kilka dni . Ta rakieta to expres.
Mamy zamiar zatrzymać się na księżycu , potem na Marsie , aż wkrótce na słońcu.
Nasze skafandry będą słoneczno-odporne. Wierzę w to , że wszystko się uda.
Ja polecę rakietą w moimi najlepszymi koleżankami , i fachowcami którzy już nie raz byli w kosmosie .
Po tym jak zatrzymamy się na księżycu , to wyjdziemy z rakiety.
Będziemy podziwiać widoki , i jeść lody z Algidy.
Ciekawe jak smakować będą na księżycu ?
Później polecimy na Marsa . Muszę odwiedzić paru kumpli .
Zielonooki na pewno się ucieszy .
Gdy zatrzymamy się już na Marsie , to bedziemy jedli cebulowe chipsy .
Oczywiście podzielimy się nimi z pozaziemskimi istotami .
Później prześpimy się na kraterze i polecimy na słońce .
Tam zwiedzimy kopalnię światła , oraz odwiedzimy wnętrze słońća .
Wiecie , że znajduje się w nim żarówka ?
Później wrócimy bezpiecznie do domu .

[Tu sie wydaje krótkie , ale jak je przepiszesz to będzie długie]
1 5 1
2010-02-19T21:34:44+01:00
Cześć nazywam Woli po jutrze jedziemy na wycieczkę na Jowisz z moją klasą 6 c myślę że będzie super nauczycielka Pani Zieziula powiedziała ze będziemy lecieć 88godzin.Miałem taki sen że zatakują nas kosmici i wdodatku wpadniemy w stareoidy bardzo się przestraszyłem powiedziałem dla mamy ze miałem taki sen to troche sie pzreraziła i nie chciała mnie puscic ale poweiedzaiałem ze duzo pieniedzy zapłacił wiec mnie puscił The End
1 5 1