Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:06:28+01:00
Ulubione zwierzę.?
Pies.
Ulubiony rodzaj muzyki?
Pop.
Ulubiony kolor?
Żółty.
Ulubione danie?
Frytki.
Ulubiony film?
"Avatar"
1 4 1
2010-02-19T21:07:46+01:00
Jak masz na imię?
Jaki jest twój znak zodiaku?
Jaka jest twoja ulubiona książka?
Czego lubisz słuchać?
Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Czym sie interesujesz?
Czego nie lubisz robic?

Piotr
Byk
Zwiadowcy
Wszystkiego
Geografia
Niczym
Siedzieć w szkole.Sprzątać.
2 5 2
2010-02-19T21:22:45+01:00
1. Co wolisz psa czy kota?
- psa
2. Masz zwierze?
- nie :(
3. Twoja ulubiona potrawa?
- pierogi z serem
4. Lubisz chodzić do szkoły?
- tak, ponieważ pragnę zdobywać wiedzę
5. Lubisz czytać książki?
- zależy jakie

mam nadzieje, że pomogłam chociaż nie wiem po co Ci to :) (:
1 1 1