Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:44:33+01:00
Załącznik, może trochę pomogłam ;)
2010-02-19T21:50:14+01:00
Wielka Brytania - monarchia parlamentarna, wolny rynek

Kuba - republika socjalistyczna, gospodarka centralnie sterowana

USA - republika prezydencka, wolny rynek

Niemcy- republika, wolny rynek

Irlandia- republika, wolny rynek

Rosja- federacja, społeczno-ekonomiczny

Szwecja- monarchia konstytucyjna,

Kuba-republika(Zgonie z konstytucją z 1976 ),socjalizm