Odpowiedzi

2010-02-19T21:19:40+01:00
-dbać o higienę osobistą
-zdrowo się odżywiać
-myć ręce przed i po każdym posiłku
-nie jeść surowego mięsa
3 5 3
2010-02-19T21:20:04+01:00
Przedewszystkim trzeba myś owoce i dpiero je jeść. kupowac mięso od znanych firm a nie z niewiadomych źródeł. a także po np. zabawie z kotami nalezy myś ręce ponieważ przenoszą toksoplazmozę.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:20:50+01:00
-Dbaj o higienę - myj ręce, szczególnie przed jedzeniem
-Myj owoce i warzywa przed spożyciem - unikniesz zakażenia np. glistą ludzką
-Nie kupuj i nie jedz mięsa nie badanego przez weterynarza lub z niewiadomego źródła - unikniesz groźnych pasożytów np. włośnia, tasiemca
-Unikaj kontaktów z osobami kaszlącymi i kichającymi - unikniesz chorób zakaźnych
7 5 7