Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:24:56+01:00
Okołobiegunowa: zając śnieżny, rosomak, wół piżmowy
równikowa:szympansy i goryle,, bawoły afrykańskie, tapiry, pekari, mrówkojady,leniwce, hipopotamy, okapi
podzwrotnikowej:króliki, daniele, muflony, skorpiony, ślimaki, ale też małpy, tygrysy, jaguary i słonie.
umiarkowanej:łoś, jeleń, sarna, dzik, żubr, wilk, żbik, wiewiórka, gronostaj, bóbr, ryś, oraz ptaki np. dzięcioły, sikory, sójki, sowy.
okołobiegunowej:renifer, lis polarny, zając bielak, niedźwiedź biały, pingwiny.
3 3 3
2010-02-19T21:31:34+01:00
- pingwiny, morsy
-boa, anakonda, leniwiec, tukany, małpy, różnego rodzaju chrząszcze, kameleony, hipopotamy, jaguary, bawoły
-antylopy, zebry, żyrafy, słonie, nosorożce, lwy, lamparty, hieny, szakale, sępy, węże, krokodyle, strusie
-łoś, jeleń, sarna, dzik, żubr, wilk, żbik, wiewiórka, gronostaj, bóbr, ryś, dzięcioły, sikory, sójka, sowa
-renifer, zając polarny, lis polarny, niedźwiedź polarny, wilki, piżmowce, gronostaje, sowy polarne i pardwy. W lecie motyle, trzmiele, muchy, komary oraz liczne ptaki przelotne
3 3 3