Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T21:23:14+01:00
Ponieważ podgrzewano by kieliszek- łapiesz za nóżkę- nie podgrzewasz

dasz najjjj
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:27:01+01:00
- od niego zależy bowiem w jakie miejsce języka najpierw trafi wino
- temperatura ludzkiego ciała jest co najmniej dwukrotnie wyższa niż temperatura serwowanego trunku - trzymając kieliszek za czaszę, w błyskawicznym tempie ogrzewamy wino, co, zwłaszcza w wypadku schłodzonych win białych, może przynieść niepożądany efekt
3 2 3
2010-02-19T21:30:39+01:00
Temperatura ludzkiego ciała jest bowiem co najmniej dwukrotnie wyższa niż temperatura pitego trunku. Jeśli trzymamy kieliszek za czaszę, w błyskawicznym tempie ogrzewamy wino. Dlatego należy kieliszek trzymać za nóżkę.
3 5 3